Tweede divisie

Alleen toegang voor leden!
Plaats reactie
niels
Berichten: 15
Lid geworden op: 30-08-2011 19:24

Tweede divisie

Bericht door niels » 18-10-2014 16:17

Hallo,

enige tijd ben ik niet meer op het forum geweest. Wel in het gastenboek, maar dat is zo onbetrouwbaar als de pest. Regelmatig heb ik onder mijn pseudoniem Willem B daar wat gepost. Al jaren. Totdat er ineens iemand anders onder mijn pseudoniem begon te posten. Dat is op zich irritant, maar wordt nog irritanter als er mensen met een intens geel zwart hart als Jan Wijnsema onder mijn pseudoniem worden zwartgemaakt. Ik ga vanaf nu verder op het forum. en dat zouden meer mensen moeten doen. Maar daar gaat het nu niet om.

Hoe staat het met de plannen/initatieven om in 2016 toe te treden to de tweede divisie. Clubs die in de laatste tien jaar failliet zijn gegaan hebben toegang tot de 2e divisie indien er een goed plan ligt. Hoeveel dat er gaan zijn is nog de vraag. Het enige dat wij weten is dat er bij onvoeldoende plek wordt gegeken naar de meest ebhaalde punten in de afgelopen tien jaar. En ik denk dat wij meer hebben behaald dan Haarlem en Agovv.

We kunnen nu wel blijven dromen, maar zijn er ook echt initatieven omtrent een doorstart in de tweede divisie? Of laten we deze laatste kans om terug te keren in het betaalde voetbal schieten?

niels
Berichten: 15
Lid geworden op: 30-08-2011 19:24

Bericht door niels » 18-10-2014 16:19

Ik doe het bewust even hier zodat alleen geregistreerde leden het kunnen lezen voordat er weer allerlei malloten zich mee gaan bemoeien.

Johann
Berichten: 358
Lid geworden op: 21-09-2011 18:30

Bericht door Johann » 19-10-2014 18:20

Ik heb geen idee wat de plannen zijn, Niels. Ik heb het krantenartikel gelezen en zoals ik het begrijp is dit een eenmalig iets. Van een echte doorstart is geen sprake. Tenminste, niet dat ik weet.
Supporter ben je voor het leven

niels
Berichten: 15
Lid geworden op: 30-08-2011 19:24

Bericht door niels » 20-10-2014 11:11

Maar in 2016 start de knvb een divisie tussen de topklasse en de eerste divisie. Hoe en wat weet ik ook niet precies. Alleen dat promotie/degradatie dan verplicht wordt. En dat er plek wordt vrijgemaakt voor clubs die niet in de eerste divisie spelen maar heirin wel veel punten hebben gehaald in de afgelopen tien jaar.


Johann
Berichten: 358
Lid geworden op: 21-09-2011 18:30

Bericht door Johann » 22-10-2014 18:22

Ik wacht de verdere berichtgeving wel af en lees wel wat er gaat gebeuren. Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen! :D
Supporter ben je voor het leven

Robert
Berichten: 1
Lid geworden op: 29-08-2011 19:02

Bericht door Robert » 29-10-2014 20:48

Hallo,

Enkele maanden nadat SC Veendam er niet meer was, ben ik verhuisd naar Opende ivm werk. Nu ik vlak bij Leeuwarden woon heb ik geen seizoenkaart van SC Cambuur. Voor mij was en is er een club en dat is SC Veendam. Via dit forum is er misschien mogelijk om mensen bij een te krijgen die wel serieus en gemotiveerd zijn om het een en ander uit te zoeken wat er de komende jaren mogelijk is. Via het gastenboek worden alleen maar regenboog en sprookjes berichten vermeldt. Ondanks ik nu verder weg woon ben ik zeker in de gelegenheid om te helpen waar het nodig is.
Ik hou het forum de komende tijd weer in de gaten wat er zoal gereageerd gaat worden en/of er meer mensen zijn die serieus iets willen ondernemen.

GR. Robert

Terug naar “Barpraat”