Anco Jansen naar De Graafschap

Post hier alles over SC Veendam
Veendam1
Berichten: 11
Lid geworden op: 29-08-2011 15:23

Anco Jansen naar De Graafschap

Bericht door Veendam1 » 23-09-2011 22:05

Leen Looyen vertrok dinsdag als directeur voetbalzaken bij De Graafschap en drie dagen later hebben de Doetinchemmers de eerste versterking van de winterse transferperiode binnen. De 22-jarige Anco Jansen komt in januari over van SC Veendam en tekent een contract voor 2,5 jaar.

De Achterhoekers maken via de officiële kanalen melding van de komst van Jansen, die zijn carrière in 2005 begon bij FC Zwolle. Via FC Groningen en SC Cambuur kwam Jansen in 2009 bij Veendam. In totaal speelde hij 113 wedstrijden in het betaalde voetbal.

De transfer van Jansen komt vlak na het vertrek van directeur Looyen, de man die over de transfers ging. Looyen was sinds januari 2009 in dienst als directeur voetbalzaken in Doetinchem, maar een intern conflict tussen hem en coach Andries Ulderink heeft hem de kop gekost.

Veendam1
Berichten: 11
Lid geworden op: 29-08-2011 15:23

Bericht door Veendam1 » 23-09-2011 22:18

Het is hem gegunt! Zolang hij tot de winterstop nog maar zijn uiterste best doet voor onze Veendam en een heel richting naar de veilige haven brengt! Tututu Anco Jansen! Zo krijgen we nog een kleine vergoeding.

VeendamMNL
Berichten: 8
Lid geworden op: 01-09-2011 00:48

Bericht door VeendamMNL » 23-09-2011 22:57

Nu maar hopen dat ie nog flink wat goals maakt voordat ie weggaat. Gefeliciteerd met deze transfer Anco en veel plezier in de Eredivisie!
Van afstand volgt mijn hart, het mooie geel en zwart..

Harm
Berichten: 6
Lid geworden op: 20-09-2011 11:28

Bericht door Harm » 24-09-2011 01:30

Oeps, daar gaat mijn, en niet alleen van mij, favoriete speler. Hij heeft het natuurlijk verdiend. De groei die hij het afgelopen jaar heeft meegemaakt is indrukwekkend. Sportief gezien is het natuurlijk een klap. DE speler die zorgde voor gevaar etc. etc. gaat weg. Hopelijk is de compensatie voldoende.

Anco bedankt en hopelijk loods je ons in veilige haven. En jou gun ik net zoals Michael de Leeuw een basisplaats bij die andere superboeren.

Begreep dat er een aardig transfersom, een gratis speler, recht op een deel bij doorverkoop en een wedstrijd tegen De Graafschap inzit. Tja, onze club heeft dat helaas nodig en heeft niet de luxe om een redelijk bod naast zich neer te leggen.

Niels S.
Berichten: 25
Lid geworden op: 29-08-2011 08:27

Bericht door Niels S. » 24-09-2011 09:12

Mijn favoriet gaat weg!! :cry:
Het is je gegund Anco!

Hopelijk is dit nu eindelijk eens de redding voor onze club.
Ben benieuwd welke speler er naar Veendam komt.

Tetetete Anco Jansen...

Willie
Site Admin
Berichten: 103
Lid geworden op: 28-08-2011 22:32

Bericht door Willie » 24-09-2011 10:19

Jammer voor ons maar super voor Anco! Het is hem van harte gegund en ik wens hem heel veel succes bij De Graafschap!

Anco we hebben van je genoten en zullen dat zeker tot januari blijven doen!
Veendam4-ever.nl de site voor de echte veendamsupporter

René
Berichten: 19
Lid geworden op: 30-08-2011 13:01

Bericht door René » 24-09-2011 11:05

Verdiend en heel erg mooi voor Anco natuurlijk. Een speler die zich tot het eind voor de SC zal inzetten. Hij heeft de afgelopen periode veel geleerd hier en denk dat het voor zijn carriere het beste is geweest wat hem is overkomen. Spelen bij de SC Veendam. De kwaliteit van de selectie wordt nu wel heel erg magertjes natuurlijk. Hopenlijk gaat Apau ook niet nog.

Johann
Berichten: 358
Lid geworden op: 21-09-2011 18:30

Bericht door Johann » 24-09-2011 16:58

Leuke transfer voor Anco, maar ook voor SC Veendam. Nu wordt er nog wat geld geïnd, aan het einde van het seizoen niet meer!
Supporter ben je voor het leven

Arjen
Berichten: 4
Lid geworden op: 02-09-2011 14:12

Bericht door Arjen » 24-09-2011 18:09

Dat hij weg ging wist iedereen eigenlijk al maar waarheen was de vraag. Ik hoop dat hij daar net zo uit de verf komt als hier.

Veel succes Anco maar eerst nog een half jaartje bij veendam

edwin de vries
Berichten: 19
Lid geworden op: 15-09-2011 20:55

Bericht door edwin de vries » 24-09-2011 22:23

Zowel voor SC Veendam als Anco een goede deal. Zodra je echt langer dan een half seizoen er bovenuit steekt bij een club als ons wordt je weggehaald. Vind De Graafschap een hele mooie sympathieke club voor Anco en Michael en hoop dat ze zich nog verder doorontwikkelen.
Dit is dan zowel voor de spelers als De Graafschap en SC Veendam een goede zaak en zo verdienen we dan nog weer een leuk bedrag.
Anco is wel de enige die nog voor gevaar zorgde in de voorhoede en ik hoop maar dat er een aardige vervanger komt met groeipotentie, want anders zal het moeiilijk worden om degradatie te ontlopen.
We hebben gezien hoe moeiilijk SC Veendam tegen hoofdklasse amateurs kansen kon creëren en dat stemt mij niet erg optimistisch.